Like this page? Then share it!
Kaitelyn

Location:

Location: Asheville, NC
Zipcode: 28801
Country: US

Stats

images: 19
audio tracks: 3

Latest Discussions

  View All
Kaitelyn

Dreads + Helmets


has anyone had to get a new helmet...
@Kaitelyn 6 years ago - Comments: 3

Latest Activity

  View All

Latest Music   View All

White Blank Page

White Blank Page


5 years ago - Comments: 0
Geisha (Original Mix)

Geisha (Original Mix)


5 years ago - Comments: 0
Re: Stacks

Re: Stacks


6 years ago - Comments: 0

Latest Videos   View All

Latest Images   View All

6.5 months
2011-02-13 17.05.24
2011-02-13 17.03.47
2011-02-13 17.02.47
six months
six months
six months
six months
4.5 months
4.5 months
5 months
5 months

Comments

Dave2
05/17/11 10:50:01PM @dave2:

hiya bud, hey i noticed your facebook pic on your profile, your dreads look soooooooo long, kool.How's about some update pix??

oh yeah and how is ya,lol


Dave2
04/19/11 08:50:34PM @dave2:

Yay! good to here your O.K., i didnt pay them much attention over the weekend but monday morn news mentioned N.C. and i hadnt seen ya round....

Lifes decided i've had it too easy lately and has turned my world to sh-t at the moment, but ya gotta keep on smilin.

We should be gettin some 9month dread pix from you soon if i'm not wrong, mine are going good, the stiffness from crochet is slooowly going(gone in some) and theyre def getting longer.


Dave2
04/17/11 05:57:12PM @dave2:

Hey Kat,

Just saw about the tornados hope you and yours are O.K .

Hows everything goin babe?


Frank
03/21/11 05:00:44PM @frank:

Hey ya Kaitleyn~

Moving up to ash this summer, hope to see ya around~


Steaze McGee
03/10/11 05:01:49PM @steaze-mcgee:
I don't know. I got in trouble with the law and am fighting two felonies. Nothing bad, just illegal. I am not sure when I will be able to travel out of state, hopefully I can foe the summer.

Dave2
03/08/11 03:24:46AM @dave2:

yeah i didnt say there was anything wrong, didnt mean to offend.

I logged in noticed your pic had changed but couldnt quite make out what angle it was so opened your page and got better detail.Noticed your dreads are gettin longer(are they soft or kinda stiff?) and noticed your attire and the thought just jumped in there "shit it's cold over there"???Sorrry i was havin a boring day at work on the end of a mescaline buzz there was heaps of thoughts up there then.

cheers for the genre,my daughter and i love "geisha" found some of their other stuff(kong) but weren't to keen on that but want some more so i'm off to climb out this hole i've dug(lol) and surf for music.


Dave2
03/07/11 08:43:09PM @dave2:

also, i love the piece of music on your page "Geisha", just wondering what genre does it come under and can you recommend any others.


Chrissy Duncan
02/26/11 05:35:44PM @chrissy-duncan:

Yours are beautiful as well many thanks and blessings. I hope you enjoy a wonderful weekend


BradyWii
02/16/11 05:28:52PM @bradywii:

Yeah, tanx for the advice : ), why not use the crochet hook?


BradyWii
02/15/11 04:16:08PM @bradywii:

Hey, shall check out your pic's first. what was the length of your hair before dreading because i want mine to be long enough so i can tie up :)

aloe vera seems popular, am wondering about natural plant residue and build up etc, also if you purchase a plant of aloe to grow, very easy for it to grow and replant and turn one aleo plant into many with a little sun.


Dislike 0

Share This

Tags

comments powered by Disqus