Like this page? Then share it!
Dreadlocks Site Highly Recommends dreadlockshampoo.com

Forum Activity for @ATM

ATM
@ATM
07/31/12 12:14:11PM
4 posts

what does shrinkage in dreads look like


General Questions

yup thats basically what it was doing. thanks guys& heather lol
ATM
@ATM
07/31/12 02:27:15AM
4 posts

what does shrinkage in dreads look like


General Questions

i feel like this is an odd question buttt i think a few of my locs were shrinkin up a bit but im not sure what shrinkage looks like in dreads. basically the looser part of my dread looked different kinda curly(like an S shape) but the rest of it was tight n straight. id post a pic but its late aha. so what does shrinking in dreads look like specifically
updated by @ATM: 01/13/15 09:32:10PM
ATM
@ATM
07/20/12 10:08:30AM
4 posts

Will Suave Daily Clarifying Shampoo Cause residue Build up?


General Questions

ok but would it be bad if i use the suave normally then when it builds up use the bs/acv. i usually wash like every 3 or 4 days. i dont condition my hair at all & ohh ok i thought clockwise rubbing wasnt too bad
ATM
@ATM
07/20/12 03:07:29AM
4 posts

Will Suave Daily Clarifying Shampoo Cause residue Build up?


General Questions

so i been using bs and regular white vinegar since i dont have acv right now and it makes my hair clean n all but it also makes kinda flakey sometimes when i scratch my head root rub or whatever its called... so i went to giant and bought suave clarifying shampoo but i was just wondering if it would eventually cause build up of residue and can i just use acv and bs to wash that build up out every month or so. sorry for ranting lol & idk if this is even the right place to post this haha
updated by @ATM: 01/13/15 09:31:13PM
Contact Form