Like this page? Then share it!
Dreadlocks Site Highly Recommends dreadlockshampoo.com

Dreadlocks site's servers are partialy funded by mining BTC on hashflare
any additional profits are donated to Fredoms Wings International Soaring for people with disabilities

BeauootifulSoup

Location:

Location: Toronto
Zipcode:
Country: CA

Stats

Latest Activity

  View All

Comments

Torie Shea
08/31/11 10:29:20PM @torie-shea:
Thanks for the compliment lady! Ok, I love ferrets! He's adorable, I have wanted one forever, but I don't think it would get along with my four cats, let alone my lab. Lol, I sound like a crazy cat lady...but the more the marryer right? I just realised that's an odd word to spell. Marryer, idk if that's even correct. Anyways, welcome to the best site in the world!

☮ soaring eagle ॐ
06/29/11 07:43:57PM @soaring-eagle:

Adrian Keenan
06/20/10 03:24:49PM @fanci-taylor:
you know after looking at some of the earlier pictures that's what I thought haha.

Adrian Keenan
06/20/10 02:55:04AM @fanci-taylor:
what method did you start them with?

Chloe Alexandra
05/26/10 04:37:40PM @chris-taylor:
umm...i went to Altanta Institute of Music. now im just trying to find ways to make money at what i do, drumming and woodworking pretty much. i met a guy who says hell teach me more about woodworking and carving. cant wait to get started!

Chloe Alexandra
05/26/10 02:49:48PM @chris-taylor:
well thats good! lol

Chloe Alexandra
05/26/10 02:42:29PM @chris-taylor:
the center? well that sounds like a plan! are you gonna have to cut your hair for the army?

Chloe Alexandra
05/26/10 01:37:56PM @chris-taylor:
oh yeah? what will you be doing?

Chloe Alexandra
05/26/10 01:46:51AM @chris-taylor:
nothing much. just hanging out and playing drums! how about yourself?

Chloe Alexandra
05/25/10 10:57:03PM @chris-taylor:
thanks for the friend invite!

Dislike 0

Share This

Tags

comments powered by Disqus
Contact Form