Like this page? Then share it!
☆starslingr☆

Stats

Blogs: 4
images: 26

Profile Tag Cloud:

Latest Activity

  View All
☆starslingr☆
 
@starslingr • last year • comments: 3
Posted a new Comment on 3rd time is a charm:
"Yeah I don't know how well the sections will hold.  My hair is thick and heavy, and unruly on its own.  I only know that last time I did allow them to..."
☆starslingr☆
 
@starslingr • last year • comments: 3
Posted a new blog:
3rd time is a charm
3rd time is a charm: I have embarked on a new dreadlock "journey". (Ew, i actually hate that phrase, lol.) The time has come for another soul-searching quest. Perhaps...

Latest Images   View All

week 16
week 8-ish. dreadlock maintenance #dreadset
week 7. Bedhead #dreadset
end week 6  #dreadset
week 5-ish or something.
week 5
week 5
week 3
week 5
week 2 - #dreadset
week 2 - #dreadset
week 1. baby dreads- #dreadset

Comments

☮ soaring eagle ॐ
05/03/11 05:38:08PM @soaring-eagle:

why bother palm rolling tho? reeally doesnt do much good at all

(unless u need excersize i guess)


☮ soaring eagle ॐ
05/03/11 05:37:22PM @soaring-eagle:

kelvin davis
10/20/09 08:23:36PM @contessa-b:
wicked site sista1 LUV

John2
10/20/09 01:56:31AM @billy-perry:
p.s. hows life : )

John2
10/20/09 01:56:09AM @billy-perry:
yeah for sure, new page looks tight, so do some of those videos! I have a question for you, i've been working with my buddies band, we're all good friends, have been for years. and uhm they're starting to make it big, like we're playing this battle of the bands in chicago in november sometime on a stage snoop dogs playin on in a month or so. pretty big, and im thinking next summer maybe have a tour trip you know, country-wide or whatever we can book and make ya know.is there anyway you have a stagge or venue in the camp that we could rent out or something maybe next sumer xanthia? you should really get back to me about that, cuz like thats totally a possibility, we'd do plenty of advertising, but you could too, they're really talented, creative, into their music, fun, chill, easy goin, funny, kinda guys that love music, and love people. uhm kinda metal inspired, but also inspired by life, friends, work, life..., and definatley all types of music, so like lots of people could get into them, lots of energy, so idk hit me up if that sounds like somthing to think about for the future, thanks, peace. zakkkkkkkkkkkkkkkkkk from the land o cheese, aka wisco

Troy FootsoulJah Leavy
10/17/09 06:01:16PM @bastien-daoust-beaudin:
Luvn' Huugggzzzz Beautiful One, namaste'

John2
10/12/09 03:03:03PM @billy-perry:
how goes life, whats new and exciting xzan

Ya'qub Mattaiah Sadler
10/01/09 04:13:27PM @jonas-weber:
with pleasure

Troy FootsoulJah Leavy
09/29/09 01:23:40PM @bastien-daoust-beaudin:
Luvin you and the new profile

KzMarie
09/29/09 12:45:00PM @ten-nebula:
I am great!How're you?

Dislike 0

Share This

Tags

comments powered by Disqus