Like this page? Then share it!
Dreadlocks Site Highly Recommends dreadlockshampoo.com

Forum Activity for @ke

K.E.
@ke
12/10/11 03:43:50PM
35 posts

SE uh bitch?


Introduce Yourself

http://www.youtube.com/watch?v=snvf3lBouQw

I think so..


updated by @ke: 01/13/15 09:15:26PM
K.E.
@ke
12/08/11 10:24:02PM
35 posts

Drying my Dreads takes soo loong....


Dread Maintenance

Wringe em out, wringe em out, wringe em out, wringe em out..

K.E.
@ke
12/08/11 10:21:51PM
35 posts

Dreadful Greasy Kitchen


Dread Maintenance

NATURAL! FREE FORM! BACKCOMBING's BAD! NOT WASHING?! NASTY! .. Naw I'm fukn w/ you lol. When I first got mine did I only went like 2 weeks w/out washin. I don't see how you could go that long workin like that, you gon be one stankin mufuca lol. I don't see what plastic is gon do, & I don't get how grease gon get in yo hair. You gon be sweatin! Wait uh lil while after you first get em done, then wash whenever needed..

K.E.
@ke
12/06/11 04:55:08AM
35 posts

Been dreading for 6 months. They won't stay dreaded!


Dread Maintenance

I feel you.. My 2 dreads in the front ain't wanna dread I'm goin on 6months. I was fina say yo hair get oily quick only if you wash too often. I ain't gon give you no BS advice, but I feel you mufucas say do this then no do that lol, just do whatever you think is right.. & if it's wrong, you gon learn from it. We all playin this game called Life.

K.E.
@ke
12/06/11 04:39:41AM
35 posts

Twisting dreadlocks Theories?


Dread Maintenance

Lol, I was askin my friend numerous times how he got his hair to loc he jus said "keep on twistin it bruh". Sendoff. Lost 1 dread 2 overtwistin. R.I.P

K.E.
@ke
12/06/11 04:16:27AM
35 posts

Dreads too tight! Causing mold or buildup. My dreadlocks also seem too dry!


Dread Maintenance

Not an expert, but I'm pretty sure mildew is mold.. Yo dreads thinnin sounds like you overtwist ed/in . Tha neutrogena anti residue i got ain't got no smell lol.

K.E.
@ke
12/06/11 04:04:04AM
35 posts

Why not to wear hats when natural dreading - my year and a half journy and the effect the hat had.


Saved Dreads Success Stories

^Lol. I ben roccin this durag for uh minute. I don't think it hinders the process in anyway & it keeps shit out my hair.


updated by @ke: 07/23/15 12:19:28AM
K.E.
@ke
12/06/11 03:46:53AM
35 posts

time??


General Talk

Yeah real misunderstood lol. Folk said he seen dreads dread in hours

1  
Contact Form