Like this page? Then share it!

Forum Activity for @c bird

christina bird
@christina bird
03/17/13 08:26:38AM
54 posts



nice !

christina bird
@christina bird
03/17/13 08:26:38AM
54 posts



nice !

christina bird
@christina bird
09/15/13 10:01:03AM
54 posts

My natural freeform timeline. :)


Dreading Methods

OMG I never thought some one's hair could dread that fast !!!!!!!!!! Amazing!!! <3

christina bird
@christina bird
06/25/13 08:20:59AM
54 posts

acv


Introduce Yourself

does acv dissolve dandruff flakes stuck in dreadlocks ??


updated by @christina bird: 01/13/15 09:54:08PM
christina bird
@christina bird
05/15/13 04:01:13AM
54 posts

6 months deaded


Dread Maintenance

i think it looks great ! :)

christina bird
@christina bird
05/04/13 04:01:20PM
54 posts

Wedding Dreads


Dreadlocks Journey Emotional Support

hi michelle <3 i gotta say u're lovvvvvvvely, congratulations for ur wedding day and i wish u wonderful wonnnnnnnnnderrrful life ahead :)

and well i dunno much about hairstyles but i suppose it depends on what kinda veil or something u'd be wearing or the neck-line of ur dress..

maybe u could try put on some pretty flowers in ur hair n leave it free flowing that might look really much prettier than doing it up since its short ?

or u could try a half pony tail ? how about u upload pictures trying different stuff out that ppl say n then get opinions on what looks better or what more u can do ??

i think dying hair is not good but if u wanna look different on ur wedding day u could try use herbal dye n give it like a nice shade,, i've read that certain colors make things appear longer and shorter so maybe u could color ur hair either darker or lighter to make it look longer ?

sorry i barely know much but this is all i could come up with lol. do post pictures of ur wedding dayyyyyyyyy and all the best :) no matter how u do ur hair up though u'r gonna look soooooooooo gorgeous :) lots of love to you :)

1